hej jeg hedder pia til hverdag.jeg kan godt li' et godt spil farvet (ya) , (ya) er nu heller ikke af vejen, ludo kommer på 3. pladsen (for der taber jeg alligevel) gggggggjeg er samboende på 27. år og har 2 drenge og et lille barnebarn som er bedstes lille troldeunge Tobias.. (hs)
•.¸(¨*•.¸¸.•*¨-)¸.•º) «.•°.¤HAPPY NEW¤.•°•.» «.•°•.¤ YEAR ¤.•°•.» ( ¸.•º(¸.•¨* *¨•.¸)º•.)
(>"""<)...()"""() (='o'=)...( '(*)' ) @@ (,) v (,)=(,,)=(")<-@@@ (''),,,('')..(""),,,("") @@ Tak for det gamle og måtte det nye år bringe mange sjove timer sammen :)